Повернення переплати за газ: що потрібно робити побутовим споживачам (оновлено)
27.03.2023
Побутові споживачі продовжують звертатися до ТОВ «Івано-Франківськгаз Збут» щодо повернення переплат за блакитне паливо або помилково сплачених після зміни постачальника сум.
Якщо за результатами остаточного розрахунку з компанією за газ, спожитий до 1 травня 2022 року, на особовому рахунку досі обліковується переплата, діяти варто у наступний спосіб – слід написати заяву на повернення цих коштів.
До заяви необхідно долучити:
- копію паспорта (1-6 сторінки);
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку про реквізити карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи потрібно надіслати на поштову адресу компанії: м. Івано-Франківськ, вул. Короля Данила, 16 А, ТОВ «Івано-Франківськгаз Збут». Зауважимо, копії документів повинні містити посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дату.
Також вказаний пакет документів можна залишити особисто, завітавши до офісу «Івано-Франківськгаз Збуту». З графіком прийому побутових споживачів можна ознайомитися за посиланням: https://ifgaszbut.com.ua/contacts
Нагадаємо, з 1 травня 2022 року побутові споживачі ТОВ «Івано-Франківськгаз Збут» були автоматично переведені до постачальника «останньої надії».